כבל סגר דיון על סדן בועדת הכלכלה וזימן דיון ליום רביעי

גם רמי סדן הודיע לי פתאום שהוא חולה, ואני לא מתכוון לוותר לאף אחד. הדיון הזה יתקיים כבר בימים הקרובים בנוכחות כל הגורמים שידם בעניין והוזמנו לדיון היום. מי שלא יכבד אותנו אנחנו לא נכבד אותו"
איתי גדסי No Comments on כבל סגר דיון על סדן בועדת הכלכלה וזימן דיון ליום רביעי

רמי סדן והנהלת ערוץ 10 נעדרו מהדיון על מינוי יו"ר חברת החדשות – והיו"ר כבל סגר את הישיבה: "רואה בחומרה רבה את ההחלטה שלא להגיע לדיון – כבר בימים הקרובים נקיים את הישיבה בנוכחות כל המוזמנים"

גם רמי סדן הודיע לי פתאום שהוא חולה, ואני לא מתכוון לוותר לאף אחד. הדיון הזה יתקיים כבר בימים הקרובים בנוכחות כל הגורמים שידם בעניין והוזמנו לדיון היום. מי שלא יכבד אותנו אנחנו לא נכבד אותו"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ועדת הכלכלה של הכנסת, בראשות ח"כ איתן כבל, התכנסה היום לדיון דחוף במינוי יו"ר לחברת החדשות בערוץ 10 והבטחת חופש העיתונות בערוצי החדשות המסחריים.

היו"ר כבל נעל את הישיבה כמה דקות אחרי שנפתחה, לאחר שהתברר מיד בפתיחת הדיון כי רמי סדן והנהלת ערוץ 10 נעדרו. "ביקשתי לזמן את הדיון בנושא ההתרחשויות האחרונות סביב מינוי יו"ר דירקטוריון ערוץ 10, והדברים שאמר או לא אמר", פתח היו"ר כבל, "אבל עוד לפני זה אני רואה בחומרה רבה את ההחלטה של הנהלת ערוץ 10 שלא להגיע לדיון. הוועדה, ואני באופן אישי, עמלנו רבות לסייע לערוץ 10 וההיעדרות היא צעד שלא נכון גם מבחינה ציבורית".

כאמור, היו"ר כבל הודיע בכעס רב כי הוא סוגר את הישיבה והבהיר כי הוא לא מתכוון לעבור על כך לסדר היום. "גם רמי סדן הודיע לי פתאום שהוא חולה, ואני לא מתכוון לוותר לאף אחד. הדיון הזה יתקיים כבר בימים הקרובים בנוכחות כל הגורמים שידם בעניין והוזמנו לדיון היום. מי שלא יכבד אותנו אנחנו לא נכבד אותו", אמר.

ישיבת ועדת הכלכלה בנושא מינוי יו"ר לחברת החדשות בערוץ 10 והבטחת חופש העיתונות בערוצי החדשות המסחריים – תתקיים ביום רביעי בשעה 19:00.

בהתאם לדרישת יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, נשלחו הערב מכתבים אישיים ליו"ר הנבחר של חברת החדשות של ערוץ 10, רמי סדן ולמנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי. מכתבים דומים נשלחו גם למנכ"ל חברת החדשות גולן יוכפז, ויו"ר הערוץ מודי פרידמן..



0 תגובות